Vleeschhouwerij De Scharrelaer nieuwe hoofdsponsor

13 april 2017

Met veel genoegen presenteert de Toernooi Commissie van Sportvereniging Abbenes de nieuwe hoofdsponsor van het 31e Open Tennis Toernooi. Vleeschhouwerij De Scharrelaer uit Nieuw Vennep is bereid gevonden zijn naam te geven aan het kleine, gezellige toernooi in de Haarlemmermeer.

Voor de 31e keer gaan de banen open voor alle deelnemers in de week van 5 t/m 11 juni a.s..

Vleeschhouwerij De Scharrelaer Open Abbenes

Mooie poster met nieuwe sponsor

“We zijn heel blij dat Vleeschhouwerij De Scharrelaer haar naam aan ons toernooi wil koppelen”, legt toernooileider Hannelore Vermeere uit. “Het valt niet mee om voor de wat grotere dingen bij onze vereniging of in ons dorp een wat grotere sponsor te vinden. We zijn dan ook blij dat onze sponsorman Gerrit Gravesteijn deze hoofdsponsor voor ons heeft gevonden.”
Vlak voordat de posters bij de omliggende verenigingen zijn opgehangen heeft de toernooileider de eerste poster overhandigt aan Pieter Modderman van Vleeschhouwerij De Scharrelaer.

Vleeschhouwerij De Scharrelaer Open Abbenes

Inschrijven voor het toernooi kan op www.toernooi.nl (avond toernooi) / (50+ dagtoernooi).

Meer informatie over het toernooi..