Tuincentrum Suidgeest Abbenes open 2024

Schrijf hier in voor het: Tuincentrum Suidgeest open Abbenes Tennistoernooi 2024

Schrijf hier in voor het: Tuincentrum Suidgeest 50plus-dagtoernooi

Op 3 juni gaan we van start met ons supergezellige en uiterst sportieve Tuincentrum Suidgeest open tennistoernooi. Er kan dit jaar ingeschreven worden op 27 onderdelen, te weten:

• Categorie 4: 17+ HD, DD, GD
  • Categorie 5:  17+ HE, DE, HD, DD, GD
  • Categorie 6: 17+ HE, DE, HD, DD, GD en 30+ HD, DD, GD
  • Categorie 7: 17+ HE, DE, HD, DD, GD en 30+ HD, DD, GD
  • Categorie 8: 30+HD, DD, GD

Klik om in te schrijven voor een of meer van de onderdelen op deze link. We proberen zoveel mogelijk in poules te spelen, dus meer dan één wedstrijd per onderdeel behoort zeker tot de mogelijkheden.  Geef je verhinderingen daarom goed door. Het inschrijfgeld bedraagt €12,50 en zal per automatische incasso geïnd worden.

De toernooicommissie is alweer druk in de weer met alle voorbereidingen voor het Tuincentrum Suidgeest Abbenes open 2024. Wij zullen er alles aan doen om het toernooi voor zoveel mogelijk mensen te laten slagen.

Naast leuke en mooie wedstrijden op de baan  is er naast de baan ook van alles te beleven en te proeven. Ons tennispark zal opgeleukt worden met accenten rond een boerenthema. Dit zal te merken zijn aan de aankleding van het park, maar daarnaast zal het thema ook zeker terug te zien zijn in het eten. Iedere dag kunt u genieten van heerlijke huisgemaakte appeltaart met slagroom, appelsap van de Olmenhorst, een boerentosti of een porti boerenfrites. Ook is er iedere dag een heerlijke dagschotel te verkrijgen voor een bedrag van €8,50. Deze maaltijd wordt met zorg, liefde en creativiteit bereid door Chantal. Verder zijn er bijvoorbeeld ook gezellige boerenborrelplankjes verkrijgbaar bij de bar. Dat wilt u toch niet missen?

Op het programma staan leuke activiteiten, zoals de welbekende pubquiz op de donderdagavond, een gezellige BBQ op vrijdagavond. We hopen ook weer de beschikking te hebben over die heerlijke ijskraam in het finaleweekend.

Op vrijdag 7 juni zal het 50+dagtoernooi worden gehouden. Dames en heren van niveau 7,  8 en 9 kunnen inschrijven voor deze gezellige toernooidag. Er zullen wedstrijden van drie kwartier gespeeld worden. Klik hier voor meer informatie en om in te schrijven. Deze dag wordt afgesloten met een gezellige BBQ waar zich hopelijk veel mensen voor aanmelden, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kosten voor de BBQ bedragen €15,00 per persoon.

Zonder onze trouwe en nieuwe sponsoren zou dit alles niet mogelijk zijn. Dank aan de volgende bedrijven:

We hopen jou te mogen verwelkomen op ons park van 1 t/m 9 juni 2024. Ben je erbij? We kijken uit naar je aanwezigheid!

Groet van Arie, Chantal, Jacolien, Michel, Mieke, Peter, Rutger, Sylvia