Tennisactiviteiten

In 2024 worden er veel leuke tennisactiviteiten georganiseerd bij SV Abbenes, maar ook bij TV Lisserbroek en TV de Kaag. Met deze clubs werken we als vereniging samen om leuke activiteiten voor de jeugd mogelijk te maken. Houd de agenda op de website in de gaten. Hieronder een greep uit de activiteiten met bijbehorende data:

• 17 maart 2024: Ouder-kind tennisfestival Lisserbroek
  • 14 april 2024: Tennisclinic verzorgt door TennisleraarMarco Smit
  • 30 juni 2024: Tennis jeugdtoernooi Kaageiland
  • 15 september 2024: Jeugdtennis pannenkoekenfestival
  • 1 t/m 9 juni 2024: Open toernooi tennis SV Abbenes (senioren)

Iedere woensdagavond om 19.30u en iedere vrijdagochtend tussen 1 april en 1 november is er racket trekken als de weersomstandigheden dit toelaten.

Tennis je nog niet, maar zou je het wel eens willen proberen, dan heeft SVA daar de ideale mogelijkheid toe. Geef je op voor MKMT (Maak Kennis Met Tennis). Klik hier voor meer informatie.

Binnenkort volgen de data voor de clubkampioenschappen, interne competitie of ladder.

Noteer alle data in je agenda en zorg dat je erbij bent!