Bedrijvenvoetbaltoernooi 2023

Het inmiddels bekende BEDRIJVENVOETBALTOERNOOI van Sportvereniging SV Abbenes wordt in 2023 voor de 12e keer georganiseerd en hopelijk wordt het net zo’n succes als voorgaande jaren met veel enthousiaste deelnemers en een hoop sportiviteit en gezelligheid. Dit toernooi, waarin veel verschillende bedrijven zijn vertegenwoordigd, staat in het teken van speelvreugde, verbroedering, gezelligheid en natuurlijk promotie van de voetbalsport.

Toernooigegevens

Graag willen wij jullie uitnodigen om deel te nemen aan dit unieke evenement. Ieder bedrijf kan zich met één of meerdere teams inschrijven. Ieder team bestaat uit minimaal 7 spelers/speelsters, te weten één keeper en 6 veldspelers/speelsters. Er wordt op 2 velden in een poulesysteem gespeeld. Aansluitend aan de poulewedstrijden vinden de finalewedstrijden plaats.

• Datum toernooi: 20 mei 2023
    • Inloop met koffie: 10.30u
    • Start poulewedstrijden: 11.30u
    • Einde toernooidag: 21.00 uur
    • Locatie: SVA, Sportpark “Joop van Goethem” Van Voorstlaan 2, 2157 PM Abbenes
    • Kosten per team: €40,00
    • Maaltijd: BBQ / kindermenu (kosten en informatie volgen!)
    • Inschrijven: Download hier het inschrijffomulier

Kosten

Per team wordt een bedrag van €40,00 aan inschrijfgeld in rekening gebracht. Daarnaast staat er na afloop van de wedstrijden een smaakvolle BBQ klaar voor geïnteresseerden, georganiseerd in samenwerking met Partyservice Van der Poel uit Roelofarendsveen. Hiervoor kun je je apart voor aanmelden. Ook is er voor de aanwezige kinderen een speciaal kindermenu samengesteld met patat en een snack (frikadel, kroket of knakworst).

De kosten van de BBQ bedragen €17,50  per persoon en de kosten voor een kindermaaltijd bedragen €5,00 per kind en zullen vooraf voldaan dienen te worden.

Overige bijzonderheden

Per voetbalteam zal een bal worden uitgereikt aan de leider/aanvoerder bij het aanmelden bij het wedstrijdsecretariaat. De bal dient na afloop daar ook weer te worden ingeleverd. Wordt de bal niet ingeleverd, dan zal bij het desbetreffende team €15,00 in rekening worden gebracht. De muziek en entertainment zullen verzorgd worden door SV Abbenes.

Als de teams zich hebben ingeschreven en het aantal deelnemende teams bekend is, ontvangt u verdere informatie.

Sponsors

Het bedrijventoernooi is op zoek naar sponsors! Wil jij of wil jouw bedrijf een bijdrage leveren? Laat het ons weten. Sponsoren kan bijvoorbeeld door het plaatsen van een reclamebord, banner of vlag op een zichtbare plek op de club, maar je kunt ook balsponsor worden of je bedrijfsnaam verbinden aan dit bedrijventoernooi om zo je naamsbekendheid te vergroten. Heb je zelf een ander goed idee? Elk bedrag of leuke actie is welkom. Neem hiervoor contact op met onderstaande personen.

Het totale sponsorbedrag zal na aftrek van de gemaakte kosten worden besteed aan het opknappen van de kleedkamers van SV Abbenes. Na 40 jaar trouwe dienst zijn die aan een opknapbeurt toe!

De uiterste inschrijfdatum is 1 mei 2023, maar wacht niet te lang, want vol = vol!

Download hier het inschrijfformulier en stuur het per mail naar ramjansen@quicknet.nl. Vergeet niet een originele teamnaam te vermelden.

We zien de inschrijvingen met veel enthousiasme tegemoet!

• Jeremy v.d. Berg
  • Jeffrey v.d. Berg