50+Tennismaandag

Ook in 2024 zal de 50+tennismaandag weer plaatsvinden bij SV Abbenes. Dit gezellige evenement staat volop in het teken van sportiviteit en gezelligheid en zal dit jaar plaatsvinden op 6 mei, 1 juli, 5 augustus, 2 september en 7 oktober.

Op deze dagen wordt u om 11.00u met een kopje koffie of thee en wat lekkers ontvangen op ons gezellige park aan de Van Voorstlaan 2 te Abbenes. Elke speeldag worden er drie rondes gespeeld van 45 minuten per ronde. Er worden herendubbels, damesdubbels en mixdubbels gespeeld door 50-plussers. Tennissers van andere verenigingen zijn van harte uitgenodigd om deel te nemen aan dit gezellige evenement.

U kunt zich alleen inschrijven of als duo. Inschrijven geschiedt per speeldag en kost €5,00 per deelname. U kunt zich inschrijven door te mailen naar Clara Stolp: cstolpski@gmail.com.

Mocht er regen verwacht worden op de speeldag en twijfelt u of er gespeeld kan worden, bel dan naar 0252-545811 op de dag zelf. U belt dan met de kantine van de club.

We hopen u allemaal te zien als speler of publiek!

Hartelijke groet,

Jeanette, Janie, Clara