Tennisles

Vanaf april 2023 worden de tennislessen bij SV Abbenes verzorgd door Marco Smit. Marco is een ervaren tennistrainer. Zijn trainingen zijn voor alle niveaus en zijn gebaseerd op het beter willen worden, op intensiteit en het spelen van wedstrijden met aandacht voor techniek, tactiek en fysiek.

Mogelijkheden training:

• Groepstraining:
    • Groepsgrootte: 4 á 5 personen
    • Duur les: 50 minuten
    • Periode: 16 lesweken
    • Kosten: € 250,- pp
    • Dag: donderdagavond (in overleg overdag)
  • Privétraining of duoles:
    • Dag/tijd/duur: In overleg
    • Kosten enkele training: € 62,50 per lesuur inclusief baanhuur

Aanvullende informatie:

• Zelf samengestelde groepen hebben voorrang boven losse inschrijvingen
  • Genoemd lesgeld is inclusief materialen en baanhuur
  • Van de 16 lessen zijn er 14 gegarandeerd bij uitval ivm slecht weer

Inschrijven:

Inschrijven kan via een e-mail aan : marco@ms-sports.nl o.v.v. je voor- en achternaam, mobiele nummer en mensen met wie je graag in de groep zou willen.

Wie is Marco Smit?

Ik ben 53 jaar, getrouwd met Tanja en vader van 2 zonen, te weten Mels (25) en Luuk (23). Ik ben al ongeveer 20 jaar tennistrainer en was tot 1 november 2022 eigenaar van tennisschool MATCH / I’M Tennis en actief als hoofdtrainer op HTC Hillegom. Met de verkoop van de tennisschool breekt er voor mij weer een nieuwe fase aan en zal ik naast tennistraining op SV Abbenes komende zomer ook tennistraining geven in Amsterdam en aan een paar nationale talenten in de regio.
Ik hoop dat er veel interesse is om komende zomer te gaan trainen en heb er zelf veel zin in !!!!

Sportieve groet,

Marco Smit