Bedrijvencompetitie

Ook in 2024 zal de gezellige bedrijvencompetitie weer gespeeld worden bij SV Abbenes. Op tien vrijdagavonden tussen mei en oktober worden er per avond vier speelrondes van een uur gespeeld. Per speelavond speelt een team in principe twee wedstrijden.

De wedstrijddata zijn de volgende:

• (binnenkort meer informatie!)

De deelnemers van de bedrijvencompetitie bestaan uit teams samengesteld vanuit verschillende bedrijven in de omgeving. Herendubbels, damesdubbels en mixdubbels spelen door elkaar. De grootte van de teams maakt niet uit, als je er met je team maar voor zorgt dat er per speelavond en per team 2 spelers op de baan staan. Het kan dus zijn dat je iedere speelavond de zelfde twee spelers inzet, maar het kan ook zijn dat op iedere speelavond twee andere spelers van je team aantreden. Dat is aan het team.

SV Abbenes zorgt voor een eenvoudige maar heerlijke maaltijd op de speelavonden. Een maaltijd kost €8,50 per persoon. Hoe je je daarvoor kunt opgeven, wordt per mail gecommuniceerd. Houd de mailbox in de gaten!

De kosten voor inschrijving zijn €100,- per team. Schrijf je snel in, want vol = vol!

Inschrijven kan door dit inschrijfformulier in te vullen en te mailen naar bedrijvencomp@svabbenes.nl.