Wie zijn de shirtsponsoren van SV Abbenes 1 nu eigenlijk?

2 december 2017

Het 1e elftal van SV Abbenes wordt al jaren gesponsord door DR Staal, bestaande uit de heren Danny Hartevelt en Robin Oosterhof. In een kort gesprek met hen kwam ik er achter dat Robin zelf ook heeft gevoetbald, wat gelijk duidelijk maakt waarom zij het team waarin hij gespeeld heeft nu al een aantal jaren sponsoren.

Na even terugrekenen sponsoren ze het team nu al ongeveer 8 jaar. En na ruim 6 jaar in de kleding gevoetbald te hebben, begon de kleding wel sporen te krijgen van slijtage. Het team heeft bij de huidige sponsoren de vraag neergelegd of zij de nieuwe kleding wilde sponsoren, waar de heren Robin Oosterhof en Danny Hartevelt beide graag op in wilden gaan. De mannen van het 1e zijn aan de gang gegaan om kleding uit te zoeken, te passen en te voorzien van de sponsoring. De heren hebben het geregeld en vanaf 2 december heeft het eerste niet één, maar zelfs twee shirtsponsoren!

DR Staal
Danny Hartevelt is onder de naam DR Staal actief als ZZP-er, waar hij allerlei werkzaamheden uitvoert voor verschillende bedrijven. Van vloer(herstel)werkzaamheden tot aanbrengen van wegbelijning tot verhandeling van metaalproducten: DR Staal gaat geen klus uit de weg!

Oosterhof Totaalbouw
Wie en wat is Oosterhof Totaalbouw? Een aantal jaar geleden is Robin Oosterhof begonnen met zijn eigen bedrijf en eigenlijk dekt de naam van zijn bedrijf de lading van wat hij doet: alles in de bouw! Nieuwbouw, timmerwerken, verbouwen, onderhoud, renovatie en aanbouw: heeft u iets te klussen, neem dan vooral contact op met Oosterhof Totaalbouw! Tel: 06 50 24 39 54 / Email: OosterhofTotaalbouw@ziggo.nl

IMG_4345IMG_4342 IMG_4350