Vacature Groundsman

10 maart 2017

Onlangs heeft onze groundsman Ben Brand wegens gezondheidsredenen spijtig genoeg afscheid genomen van zijn functie binnen SV Abbenes.

Met Ben vertrekt een uitstekende groundsman die de banen altijd tip-top in orde wist te houden; van zowel eigen spelers als van bezoekende tegenstanders waren  altijd lovende geluiden te horen over het gravel van SV Abbenes! Ben was met grote regelmaat te vinden op het park, waar hij dan bezig was met kleine of grote klussen op en om de banen. Doordat hij zo begaan was met zijn werkzaamheden konden onze banen een regenbui prima hebben. Waar andere verenigingen uren nodig hadden om weer te kunnen tennissen, lag bij SV Abbenes de baan soms al na slechts een paar kwartier weer klaar voor gebruik.

We zijn Ben dan ook ontzettend dankbaar voor al zijn inzet, expertise en passie voor zijn taken!

Doordat Ben vertrekt komt de functie van groundsman binnen de vereniging vrij. Met de seizoen opening in aantocht zijn wij dan ook per direct op zoek naar kandidaten (m/v) die deze rol zouden willen invullen. Taken van de groundsman zijn o.a.: tennisbanen voorbereiden voor het nieuwe seizoen, wekelijks de banen onderhouden en schoonhouden van blad en vuil, baanreparaties uitvoeren en het winterklaar maken van de banen. Verdeeld over de periode maart-november is de groundsman ongeveer 150-200 uur bezig. Vanwege de verantwoordelijkheid en het uitgebreide takenpakket betreft dit een betaalde vrijwilligersfunctie binnen de vereniging, de vergoeding kan bij interesse worden besproken met het bestuur. Ben zal in de beginfase bereikbaar zijn voor vragen.

Hebt u interesse in de rol van groundsman of kent u iemand die hier geknipt voor zou zijn?

Laat het ons op zeer korte termijn weten per mail (secretariaat@svabbenes.nl) om hier verder over in gesprek te gaan!