Update: de situatie op het park (m.i.v. 01-07)

12 juli 2020

Het sportpark is sinds 1 juli weer toegankelijk voor sporters én voor toeschouwers rond een geplande sportactiviteit, zolang zij 1,5 meter afstand tot elkaar houden.

Kantine & terras

De kantine en het terras zijn weer toegankelijk voor sporters en toeschouwers en ook hier geldt vanzelfsprekend de 1,5 meter afstand.

De kantine is alleen geopend tijdens reguliere openingstijden waarop een bardienstvrijwilliger aanwezig is, daarnaast gelden ook onderstaande voorwaarden:

• Het meubilair in de kantine en op het terras is zodanig ingedeeld dat de 1,5 meter afstand gehandhaafd kan worden. Het is niet toegestaan het meubilair in de kantine of op het terras te verplaatsen.
  • In de kantine is het alleen toegestaan om te zitten op een van de aanwezige stoelen. Dit geldt ook voor de statafels (per statafel is één barkruk geplaatst). Ook aan de bar staan is op dit moment niet de bedoeling (m.u.v. tijdens een bestellen).
  • Tot nader bericht is er alleen de mogelijkheid om met PIN te betalen (bij voorkeur contactloos). Er zal geen contant geld in de kantine aanwezig zijn.
  • Maximaal 40 mensen tegelijk aanwezig in de kantine en zolang 1,5 meter afstand gewaarborgd blijft

Daarnaast doen wij een beroep op alle leden om bij het bestellen van consumpties rekening te houden met het volgende:

• Bestel per tafel/groep en laat één persoon de bestelling doorgeven bij de bar.
  • Nuttig consumpties bij voorkeur op het terras om drukte binnen te voorkomen.
  • Drankjes worden zo veel mogelijk in flesjes of (bij koffie/thee) in plastic bekers geserveerd.
  • De keuken is voorlopig gesloten, bestellen van (frituur)snacks is niet mogelijk. Voorverpakte etenswaren (chips/repen) zijn wel beschikbaar.

Wc’s in kantine

Wanneer de kantine open is zijn ook de wc’s toegankelijk. Voor de wc’s geldt:

• Maximaal 1 persoon tegelijk in de toilet
  • Toiletten worden schoongemaakt op dagen nadat er bardienst is geweest

Kleedkamers

In verband met hygiënebeperkingen en om het schoonhouden van kleedruimtes beheersbaar te houden, zijn alleen de twee tenniskleedkamers aan de rechterzijde van het clubgebouw (1x heren- + 1x dameskleedkamer) toegankelijk. Leden wordt echter alsnog verzocht zoveel mogelijk thuis te douchen. De voetbalkleedkamers zijn tot nader bericht niet toegankelijk.

Beschikbare sportlocaties

• Darts: beide dartborden in de kantine mogen gebruikt worden
  • Tennis: banen 1 t/m 4 mogen gebruikt worden en ook de oefenkooi mag geopend worden.
  • Voetbal: vanwege de zomerstop en het jaarlijkse onderhoud zijn zowel het hoofd- als het trainingsveld tot nader bericht niet toegankelijk