Steun SVA in Rabobank Clubkas Campagne!

18 september 2018

Bankiert u bij Rabobank Regio Schiphol? Steun ons dan in de Rabobank Clubkas Campagne (voorheen Bloeiende Leden-actie)! Stemmen kan tot 25 september!

“Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne brengen leden van Rabobank Regio Schiphol hun stem uit op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt. Er is € 60.000,- te verdelen, dus doe mee!”

Wij willen als Sportvereniging Abbenes een donatie van de Rabobank Clubkas Campagne gebruiken voor het opknappen van onze oefenkooi met tennisveld. Daarnaast willen wij een extra toegangsdeur plaatsen in het omringende hekwerk, waardoor de oefenkooi wordt opengesteld voor iedereen in het dorp!

Stemmen kan hier:

Sportvereniging Abbenes staat vermeld in het thema ‘Sport & Recreatie’. Alvast bedankt voor het stemmen!!

advertentie-rabobank-clubkas-campagne-liggend