TC Noordwijk 3 3 - 1 SVA 2 GD Zat

15 October 2016 - 09:00

De uit-wedstrijd tegen T.C. Noordwijk was een échte najaarswedstrijd; Vroeg in de morgen én een vette miezerregen én een opgave van één van de twee mixpartijen!

Jos raakte, door een té enthousiaste beweging tijdens een spannende rally, geblesseerd. Hierdoor besloten Jos en Clara de wedstrijd in de 2e set op te geven. We wisten desondanks te winnen met 3 tegen 1.

De tegenstanders waren sportieve, oude bekenden en we moesten zéker John de hartelijke groeten doen en hem beterschap wensen. (bij deze, John!) En Jos heeft, na intensieve blessurebehandeling,  gelukkig aangegeven dat hij weer fit is en de komende wedstrijden weer kan spelen. We spelen dan thuis en daarom hoop ik zéker nog een plaatsje in de ranglijst te stijgen…. (we gaan voor brons !!!)