SVA 1 HD Vr 3 - 1 HTV Assumburg 2

21 October 2016 - 19:00

Op de zesde speeldag heeft SVA Heren 1 (KNLTB Najaarscompetitie Landelijk, Heren Dubbel 17+, 2e klasse) de goede lijn van de vorige week door kunnen zetten. Na de spectaculaire 4-0 zege werd deze week H.T.V. Assumburg 2 met 3-1 teruggestuurd naar Heemskerk.

Marc en Rick konden de eerste pot met 7-6 6-2 vrij eenvoudig naar zich toe trekken, Jeroen en Peter hadden het met 7-5 6-3 even makkelijk. Na een korte (maar iets te lange) onderbreking werden de tweede wedstrijden gespeeld, waarbij het duo Marc/Peter een verrassende zege wist te behalen. Dat was broodnodig ook, want Jeroen en Rick lieten het – mede door de weersomstandigheden – afweten op de baan. Zij kregen met 7-5 6-3 klop van de tegenstander. Al met al resulteerde dit dus in een 3-1 overwinning, waardoor SVA Heren 1 (KNLTB Najaarscompetitie Landelijk, Heren Dubbel 17+, 2e klasse) op een fraaie vijfde plek terecht is gekomen.