TV Merlenhove 2 4 - 0 SVA 1 DD Vr

28 October 2016 - 19:00

Zo, dat was hem weer! De najaarscompetitie 2016 is na deze avond helemaal klaar voor ons: de dames van SV Abbenes 1 van de vrijdagavond.

Afgelopen avond speelden Sylvia,  Marga,  Jacolien, Hannelore en Annelies in Heemstede bij Merlenhove, een mooi park in het Groenendaalse bos. Onze  tegenstanders waren jonge meiden, die veel enthousiast en sportief publiek hadden meegenomen. We voelden ons af en toe bijna topspelers met al dat geapplaudiseer langs de kant voor zowel ons als voor de tegenstander. Helaas landden we keer op keer weer heel snel op aarde, bijv. op de momenten dat we de ballenjongens en -meisjes wilden vragen andere ballen aan te geven… en die er helemaal niet bleken te zijn.

We speelden vier sportieve potjes en wonnen alle wedstrijden in 2 sets.

Na de wedstrijden kwam er een schaal met heerlijke hapjes voorbij waar we gezellig met elkaar van genoten hebben, onder het genot van een drankje en een gezellig gesprek. Het was een leuke avond om de competitie mee af te sluiten. In  het voorjaar gaan we er weer lekker tegenaan en hopen we weer onder zulke lekkere weersomstandigheden te kunnen  spelen.

Groetjes namens de dames van SV Abbenes,

Jacolien Dalemans

Ps: tot grote vreugde van Hannelore hebben we deze laatste competitiedag een paar leuke teamfoto’s gemaakt. Helaas staat niet iedereen erop, maar we beloven beterschap binnenkort!