Sinterklaas gestrand bij SV Abbenes

5 december 2023

Op 26 november 2023 hebben Sinterklaas en zijn Pieten een verkeerde afslag genomen in Abbenes. Zij belandden door autopech in de kantine “De Stormoogst” van de sportvereniging Abbenes. In de kantine begonnen de Pieten meteen enthousiast te sporten: poolen, tennis en zelfs een voetbal kwam eraan te pas, maar het was de bedoeling dat Sinterklaas en zijn Pieten in het Praatpunt aanwezig zouden zijn. Gelukkig wist de ANWB een oplossing en heeft de auto van Sinterklaas en de Pieten naar het dorpshuis in Abbenes gesleept. Als dank voor deze vergissing hebben de Pieten een verrassing in de kantine achtergelaten en hebben de jonge sporters van J07 na afloop van hun training na goed zoeken deze verrassing mee naar huis genomen. De jongens met hun zusjes bedankten Sinterklaas en Piet voor hun cadeau.