Publiek gezocht bij darttoernooi – 28 november 2022

23 november 2022

Op zaterdag 26 november 2022 is het zover. Bij SV Abbenes zal dan het enige echte Bart-de-Jong-darttoernooi gespeeld worden. Het toernooi gedenkt met zijn naam voormalig lid van SV Abbenes en enthousiast darter Bart de Jong. Het belooft een gezellige avond te worden met mooie wedstrijden. Het deelnemersveld is divers. Ervaren en goede darters, maar ook gedreven beginnelingen zullen deze avond de pijlen ter hand nemen en hun beste beentje voor zetten.

Bij SV Abbenes kunnen drie sporten beoefend worden, te weten voetbal, tennis en darts. Het is een kleine gemoedelijke club waar het sociale aspect van het sporten heel belangrijk is. Bent u op zoek naar een club waar u op een laagdrempelige manier en voor een aantrekkelijke prijs kunt sporten? Kom dan eens een kijkje nemen bij SV Abbenes. Bij alle drie de sporten zijn we op zoek naar enthousiaste nieuwe leden.

Komt u de darters zaterdagavond 26 november onder het genot van een lekker drankje aanmoedigen? Deze avond is er voor u ook de mogelijkheid meer informatie over de club in te winnen. Enthousiaste leden staan u deze avond graag te woord. We zien u graag op ons gezellige complex aan de van Voorstlaan 2 te Abbenes.