Open toernooi van start!

5 juni 2022

Vandaag eerste Pinksterdag was het dan zover, het 34e open toernooi van sportvereniging Abbenes, afdeling tennis is gestart. De dag begon mooi maar in de loop van de middag begon het toch te regenen. Gelukkig hebben we weer super kwaliteit banen – dus er kon gewoon verder worden gespeeld. Dank aan de deelnemers die gewoon doorspelen in de regen.

Mooi gevarieerd tennis vandaag, dat maakt tennis in Abbenes zo leuk. Vele niveaus komen aan hun trekken. De commissie bestaat dit jaar uit Hannie, Jacolien, Michel, Jeroen, Miek en Hannelore. Ze proberen deze week weer alles op rolletjes te laten lopen. Mocht dat na 2 jaar Corona pauze niet het geval zijn, dan is er alvast het thema van dit jaar ‘Heel Abbenes Open bakt er niets van…!