NLDoet 2021: veel werk verzet!

4 juni 2021

Nadat NLDoet eerst al verhuisde van maart naar eind mei, besloten we uiteindelijk om de klussen te combineren op één dag (i.p.v. twee). Dat betekende dus dat op zaterdag 28 mei er door een groep van 13 vrijwilligers flink de handen uit de mouwen werd gestoken. Uit de korte mouwen welteverstaan, want het was gelukkig mooi weer!

Het was vooral buitenwerk dit keer: de tuin is weer voor een groot deel opgeruimd, de voegen van de tegels rondom de kantine zijn (grotendeels) weer onkruid-/mosvrij en er is een goed begin gemaakt met het verven van de kozijnen/ramen van de kleedkamers van de voetbal. Daarnaast zijn er ook flinke vorderingen gemaakt die niet direct in het  zicht liggen, want de dakgoten zijn weer schoon en op de plek waar voorheen het gravelhok stond is alles geëgaliseerd en flink werk gemaakt van (vernieuwd) straatwerk.

Gelukkig mag het resultaat er zijn en willen we vanaf hier alle hardwerkende vrijwilligers ontzettend bedanken voor hun inzet!