Nieuwjaarsborrel groot succces!

24 januari 2023

Nieuwjaarsborrel SVA 2023

Zaterdag 7 januari vond de nieuwjaarsborrel van SVA plaats.
Het was een gezellige inwijding van het nieuwe jaar. Nieuwe voorzitter van de vereniging Michel Dalemans hield een nieuwjaarsspeech. Dit jaar hopen we nog veel meer nieuwe sporters te ontvangen op de vereniging. Tijdens de speech haalde de voorzitter de terugloop in ledenaantallen aan en sprak de wens uit om daar verandering in te brengen. Iedereen kan daarin een steentje bijdragen! Speciaal om onze vereniging onder de aandacht te brengen bij aankomende leden is er een flyer ontworpen om nieuwe sporters te informeren over de mogelijkheden van SV Abbenes. De flyer mag wijdverspreid worden binnen én buiten Abbenes. De flyer zal in Abbenes én Buitenkaag huis-aan-huis worden verspreid. Diverse leden hebben na afloop van de nieuwjaarsborrel pakketjes meegenomen naar huis om de flyers rond te brengen in Abbenes en Buitenkaag, hartelijk dank daarvoor!