Nieuwe shirtsponsor JO15-1G

2 september 2017

Een tijdje geleden was ik gezellig aan het wandelen langs de Hoofdvaart en kwam ik Ciro Cornelisse tegen samen met zijn moeder Nicole Cornelisse. We raakten aan de praat en kwamen er samen achter dat het leuk zou zijn als het bedrijf van Rob en Nicole Cornelisse, de nieuwe sponsor kon worden van JO15-1G SV Abbenes. Ik was gelijk erg blij, want ik was al maanden aan het nadenken om voor de kinderen iets te regelen en was zelfs al in gesprek geraakt met de toen nog huidige sponsor.

Daarna ben ik gaan informeren naar alle mogelijkheden voor de nieuwe kleding. In goed overleg is de kleding ontworpen en uiteindelijk is alles in gang gezet

Maar ja, welke bedrijfsnaam is het nu??

Ik heb er voor gekozen om de kinderen te laten raden via foto’s op de website en op facebook om er achter te komen wie de sponsor is. En het leuke was, dat dit is geraden door onze nieuwste speelster Daphne de Jong. De winnaar mocht samen met de sponsor op de foto.

shirtsponsor_JO15-1G

Rob en Nicole Cornelisse bedankt voor jullie sponsoring, wij gaan ons best doen dit seizoen 17/18!

TGC Vloeren

TGC VloerenFlexibel meedenken met de opdrachtgever is al meer dan 15 jaar ons handelsmerk. Hierdoor zijn we gewend om uitdagingen die u heeft met vloeren snel en efficiënt op te lossen. Dit kan in geval van nood zelfs dezelfde avond, projectmatig verspreid of ingepland over een bepaalde periode. Naast vakmanschap, kwaliteit en flexibiliteit onderscheiden we ons door het zeer omvangrijke dienstenpakket en natuurlijk door de samenwerking met onze partners waardoor wij u een totaalpakket aanbieden. Wij gaan in ieder geval verder dan alleen vloeren met als uitgangspunt een langdurige relatie. Bekijk onze website: www.tgcvloeren.nl.