“Meedenkers” gezocht

27 januari 2020

In 2020 viert de tennistak van SVA haar 45 jarig bestaan. Anno 2020 is het ledenaantal voor vier banen eigenlijk te laag, hebben we vooral bestaansrecht door goed financieel beleid. Maar waarom kunnen we als tennistak niet een poging wagen om het ledenaantal te laten stijgen, meer activiteiten te organiseren voor de tennissers en daarmee het bestaansrecht te blijven rechtvaardigen tot aan 2025!

Op 5 februari is er speciaal voor de tennistak van onze vereniging een brainstormavond. De nieuwe tenniscoördinator en VCL hebben eigen ideeën op papier, maar graag willen we een avondje (1,5 – 2 uur) brainstormen met tennisleden om tot een pakket aan enthousiaste initiatieven en activiteiten te komen. Vers beginnen met de insteek iets te organiseren waar de leden van ‘nu’ behoefte aan hebben en waar we nieuwe inwoners van Abbens en omstreken mee kunnen verleiden eens te komen kennismaken met SVA. Pak je de handschoen samen met ons op?

In vergelijking met andere verenigingen in Noord-Holland doen we het met de verdeling van de tennisleden over wedstrijdaanbod niet gek, maar toch zou het leuk zijn als we met zijn allen wat actiever worden en meer leden werven.

Aanmelden voor de brainstormavond kan nog tot 3 februari via tennis@svabbenes.nl. We zijn vooral nog op zoek naar een ouder van een jeugdlid om mee te denken.