Klaverjasseizoen start op 8 november

Klaverjassen
4 november 2019

Binnenkort start het klaverjasseizoen weer. Achter de schermen is druk overlegd om een aantal gezellige en sportieve avonden te organiseren. Bert heeft de agenda’s van de verschillende omliggende clubs bekeken en is tot de volgende SVA-kaartavonden gekomen:

• vrijdag 8 november 2019
  • vrijdag 6 december 2019
  • vrijdag 3 januari 2020
  • vrijdag 14 februari 2020
  • vrijdag 13 maart 2020
  • vrijdag 27 maart 2020.

We starten om 20:00 uur in de kantine van SVA en vanaf 19:40 uur staat de koffie en thee klaar. Kosten bedragen € 3 per avond per persoon, waarbij de drankjes voor eigen rekening zijn. Wij spelen de Amsterdamse variant.

Lijkt het je leuk om met ons mee te klaverjassen? Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe spelers, dus ik hoor graag van jou wanneer je kunt. Voor de trouwe leden: zoals afgelopen seizoen afgesproken, zal ik jullie allemaal vóór aanvang van het seizoen één keer bellen of sms-en met de vraag of jullie ook dit jaar weer gezellig mee willen doen.

Mocht later blijken dat er toch een avond is waarop je niet kunt, dan graag uiterlijk de woensdag voorafgaand aan de kaartavond afmelden bij mij. Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag. Anders zien wij jullie graag op 8 november.

Vriendelijke groet,

Jessica Verdel-van Eenennaam

Mobiel: 06 11 05 28 92 (liefst tussen 18:00 en 20:00 uur)
E-mail: jjmverdel@gmail.com