Klaverjasseizoen 2020/2021

Klaverjassen
26 augustus 2020

Beste leden van de Klaverjasclub & andere belangstellenden,

Allereerst het verzoek om dit gehele bericht goed door te lezen!

Jaarlijks vinden bij SVA zes klaverjasavonden plaats in het najaar/de winter. Helaas lijkt de coronapandemie dit jaar roet in het eten te gooien, maar in overleg met het bestuur van SVA hebben we wel de data voor het speelseizoen 2020/2021 onder voorbehoud als volgt vastgesteld:

• Vrijdag 2 oktober 2020
  • Vrijdag 6 november 2020
  • Vrijdag 4 december 2020
  • Vrijdag 8 januari 2021
  • Vrijdag 5 februari 2021
  • Vrijdag 5 maart 2021
  • Vrijdag 2 april 2021

Afronding klaverjas seizoen 2019/2020

De oplettende lezer valt uiteraard op dat dit zeven data zijn. Dit komt omdat afgelopen seizoen juist de finale-avond niet gespeeld kon worden vanwege corona. Wij hebben ervoor gekozen om op vrijdag 2 oktober 2020 alsnog de finale te spelen, als dat mogelijk is met de omstandigheden van de pandemie op dat moment.

Houdt hiervoor de website van SVA, de Facebookpagina van SVA of ‘Je bent Abbenesser als…’ of de website Abbenes.net in de gaten. Uiterlijk de woensdag voorafgaand aan de speeldata plaatsen wij hierop een bericht of de klaverjasavond door kan gaan.

Alvast een schot voor de boeg: onder de huidige omstandigheden zouden wij de avond niet door kunnen laten gaan. Als het niet mogelijk is om op 2 oktober te klaverjassen wordt de huidige nummers 1, 2 en 3 uitgeroepen tot winnaars van het klaverjas seizoen 2019/2020.

Aanvang klaverjas seizoen 2020/2021

Vrijdag 6 november vangt het nieuwe klaverjas seizoen aan, uiteraard onder voorbehoud dat dit op een veilige manier mogelijk is met de coronapandemie die nu nog heerst. Wij hopen oprecht dat dit het geval kan zijn, maar ook hiervoor geldt dat u de bovengenoemde websites goed in de gaten dient te houden omdat daarop bekend wordt gemaakt of de klaverjasavond doorgang kan vinden.

Wilt u mee doen met het klaverjas seizoen 2020/2021? Stuur dan een mail naar jjmverdel@gmail.com met uw naam en de data waarop u mee kunt spelen. Superleuk als zich hiervoor ook nieuwe spelers aanmelden. Heeft u geen mail? Een sms of app naar 06-1105 2892 mag ook. Reacties op de berichten op de verschillende pagina’s zullen niet door mij worden gelezen, dus graag alleen op bovenstaande wijze aanmelden!

Wij hopen op een mooi klaverjasseizoen samen, maar doen ook een beroep op uw begrip dat dit alleen mogelijk is als we een veilige avond met elkaar kunnen garanderen.

Vriendelijke groet,
Jessica Verdel