Inschrijving Bedrijventenniscompetitie geopend!

9 februari 2019

In 2019 wordt op vrijdagavond de SVA bedrijventenniscompetitie voor de 13e keer georganiseerd bij Sportvereniging Abbenes (SVA). Deze competitie is uitermate geschikt voor bedrijven- en vrienden-teams. Naast vooral gezelligheid gaat het er natuurlijk wel om wie er met de grote wisselbeker naar huis gaat!

De Bedrijvencompetitie is speciaal voor bedrijven- en vriendenteams in het leven geroepen om sportief de week af te sluiten op de tennisbaan. Ieder team bestaat minimaal uit twee personen, maar meer mag altijd. Er wordt 10 vrijdagavonden gespeeld, van half mei tot medio september, waarbij tijdens de zomervakantie een pauze wordt ingelast. Teams spelen meestal 7-8 van de tien avonden, per avond twee partijen van 1 uur.

Er wordt gespeeld van 18:00 – 22:00, voorafgaand en tussendoor kan er gegeten en gedronken worden op het park. De competitie is een mooie manier om collega’s op een andere manier te leren kennen. Er is plek voor zowel heren-, dames- als gemend dubbelteams.

Meer weten? Download het inschrijfformulier met alle informatie op een rijtje!