Doe je mee met de Bedrijven Tenniscompetitie?

31 maart 2022

Na 2 jaar terug van weggeweest!! De gezellige en sportieve afsluiting van de werkweek tijdens het zomerseizoen….

Eindelijk mogen we weer de SVA Bedrijven Tenniscompetitie gaan organiseren. Dit jaar wordt het de 14e editie.

Wat is het?

De Bedrijven Tenniscompetitie is speciaal voor bedrijven- en vriendenteams in het leven geroepen om sportief de week af te sluiten op de tennisbaan. Heel leuk om je collega’s eens in een andere omgeving te ontmoeten en elkaar op een andere manier te leren kennen. En het voordeel is dat je geen lid van de vereniging of KNLTB hoeft te zijn! Dus vraag je werkgever om jouw team te sponsoren en kom gezellig met je collega’s tennissen.

Wanneer?

We spelen op verschillende vrijdagavonden tussen 3 juni en 9 september. Op de website is alle info en een inschrijfformulier te vinden (klik hier voor de link).

De sluitingsdatum van de inschrijving is 22 april 2022, dus geef je team gauw op!

Niet spelen, maar wel helpen?

Wil je niet tennissen maar vind je het wel gezellig om tijdens de Bedrijven Tenniscompetitie ons te helpen met bijvoorbeeld het draaien van een bardienst? Laat het vooral weten!

We zien jullie graag weer op de vrijdagavonden vol tennisplezier!

Chantal & Sylvia