Bedrijven voetbal toernooi 2017

3 april 2017

Het inmiddels bekende Bedrijven Voetbal Toernooi wordt in 2017 wederom voor de 9e keer georganiseerd, gezien het enorme succes van de afgelopen jaren, het enthousiasme van de deelnemers en de gezelligheid na afloop. Dit bedrijventoernooi staat in het teken van speelvreugde, verbroedering van en diversiteit aan bedrijven, gezelligheid en natuurlijk promotie van de voetbalsport.

Graag willen wij jullie uitnodigen om deel te nemen aan dit unieke evenement. Ieder bedrijf kan zich met één of meerdere teams inschrijven. Ieder team bestaat uit minimaal 7 spelers/speelsters, te weten één keeper en 6 veldspelers/speelsters. Er worden op 2 velden in een poule systeem gespeeld en natuurlijk de finale wedstrijden.

Datum                      : 20 mei 2017
Tijdstip                     : start rond 11.30 uur (afhankelijk van het aantal deelnemende teams), tot ongeveer 22.00 uur (sluitingstijd bar)
Locatie                     : Sportpark “Joop van Goethem” Van Voorstlaan 2, 2157 PM Abbenes

Het programma voor het toernooi start om 10.30 uur met een kop koffie, indeling van de kleedkamers, een goede warming-up, waarna de wedstrijden zullen starten.

Er zal wederom gekozen worden na afloop van het toernooi voor een smaakvolle BBQ, in samenwerking met Party Service Van der Poel uit Roelofarendsveen.

Aangezien een ieder gebruik maakt van het salade buffet met stokbrood, maar niet altijd wil BBQ-en, zullen wij per team Eur 30,00 inschrijfgeld in rekening brengen. Voor de aanwezige kinderen wordt speciaal kindermenu samengesteld met patat en keuze van een frikadel, kroket of knakworst.

Als de teams zich hebben ingeschreven en het aantal deelnemende teams bekend zijn, ontvangt u verdere informatie.

De kosten van de BBQ bedragen Eur 12,50 per persoon en de kosten voor een kindermaaltijd bedragen Eur 4,00 per kind en zullen vooraf voldaan dienen te worden.

De muziek en entertainment zullen verzorgd worden door …………………………

Wij zouden het op prijs stellen wanneer we uw inschrijving uiterlijk 18 april 2017 op onderstaand mailadres mogen ontvangen. Reageer snel want vol is vol.

Wij verzoeken u het bijgevoegde inschrijfformulier in te vullen en daarbij de originele teamnaam vermelden. U kunt deze dan mailen naar ramjansen@quicknet.nl.

Met vriendelijke sportgroeten,

De organisatie Bedrijventoernooi SVA 2017

Rob Jansen, Jimmy v.d. Berg, Jeffrey v.d. Berg  Nel Dekker, Ab Berghorst, Edo Baars en Cockney v.d. Poll