Tennisactiviteiten

In 2024 worden er veel leuke tennisactiviteiten georganiseerd bij SV Abbenes, maar ook bij TV Lisserbroek en TV de Kaag. Met deze clubs werken we als vereniging samen om leuke activiteiten voor de jeugd mogelijk te maken. Houd de agenda op de website in de gaten. Hieronder een greep uit de activiteiten met bijbehorende data:

• 17 maart 2024: Ouder-kind tennisfestival Lisserbroek
  • 30 juni 2024: Tennis jeugdtoernooi Kaageiland
  • 15 september 2024: Jeugdtennis pannenkoekenfestival
  • 1 t/m 9 juni 2024: Open toernooi tennis SV Abbenes (senioren)

Iedere woensdagavond om 19.30u en iedere vrijdagochtend tussen 1 april en 1 november is er racket trekken als de weersomstandigheden dit toelaten.

Binnenkort volgen de data voor de clubkampioenschappen, interne competitie of ladder.

Noteer alle data in je agenda en zorg dat je erbij bent!

Competitie

Bij de afdeling tennis wordt in Abbenes volo[p recreatief getennist, maar er wordt ook door verschillende teams deelgenomen aan de competitie van de KNLTB.

Aan de voorjaarscompetitie doen mee:

• Vrijdagavond herenteam
  • Vrijdagavond damesteam
  • Vrijdagavond mixteam
  • Zaterdag mixteam

Aan de najaarscompetitie doen mee:

• Vrijdagavond herenteam
  • Vrijdagavond damesteam
  • Zaterdag mixteam

Wil je zelf een team opzetten? Bekijk dan de mogelijkheden op de KNLTB-site en laat het ons weten via: tennis@svabbenes.nl.

Voorjaarscompetitie

Najaarscompetitie

Uitslagen van wedstrijden kunnen bekeken worden via MijnKNLTB.

Tennisles

Voor jeugdleden is tennisles inbegrepen in het lidmaatschap. Voor meer informatie over de mogelijkheden tot het volgen van tennisles kun je een e-mail sturen van aan secretariaat@svabbenes.nl.

Tennis reglementen

Voor meer informatie over regels en reglementen kunt u onderstaande informatiepagina’s downloaden (PDF).

SVA REGLEMENTEN – AFDELING TENNIS

pdf-icon-1