Vereniging

Sportvereniging Abbenes (SVA) is een kleine vereniging waar gevoetbald, getennist en gedart wordt.

De afdeling voetbal is aangesloten bij de KNVB, District West II. Op dit moment hebben we de volgende teams in de districtscompetitie:

• 1 senioren-elftal (18 jaar en ouder)

De afdeling tennis bestaat uit circa 60 senior-leden en 15 junior-leden zijn. Met vier banen heeft SVA u veel tennistijd te bieden, afhangen gebeurt zelden.

In 2004 zijn baan 1 en 2 voorzien van verlichting. Eén van de doelstellingen van SVA afdeling Tennis is het bevorderen van recreatief tennissen. Er bestaat ruim de mogelijkheid om in (recreatief) competitieverband te spelen. Via de ‘Vrij Spelen App groep’ kan je kijken wie er wanneer gaat. Meer details vind je in de nieuwsbrief.

De afdeling darts is de nieuwste afdeling bij de sportvereniging en heeft ca. 25 leden.

Handige links voor spelers van Sportvereniging Abbenes en andere bezoekers.

VOLG ONS!

ONZE SPONSOREN