Vleeschhouwerij de scharrelaer en la costa española

6 juni 2018

Het lijkt wel de Costa Brava op het Van Goethem Sportpark in Abbenes. Het Vleeschhouwerij De Scharrelaer Open Abbenes heeft vandaag de week gebroken met een zonnige dag en een Spaanse avond.

De vijftig plussers maken het spannend. Morgen een iets rustigere dag, met op vrijdagmiddag een aantal ontknopende partijen in de poules en finales. En zoals de foto’s van vandaag laten zien is er flink wat geknuffeld bij de knuffelboom!

Het avondtoernooi begon met een aantal lange partijen. De tijd werd echter vrijwel weer ingelopen door een aantal snelle mix- en herendubbel partijen. Dus voor 23 uur kon het licht uit… van de banen! Twee bloedmooie Spaanse dames hebben de tappa’s verzorgd en uw drankje ingeschonken. Terwijl Jeroen de wedstrijden in goede banen heeft geleid.
Morgen pubquiz met al 10 teams ingeschreven!

Je kan ons ook volgen op Facebook en onze eigen webpagina op deze site. Bijvoorbeeld door de Wij hebben gehoord te lezen of de foto’s te bekijken.