OPROEP – Bardienstvrijwilligers gezocht

12 juli 2020

In de maanden juli en augustus staan op dit moment voor een groot deel geen bardienstvrijwilligers ingedeeld. Omdat we de kantine in de komende weken op maandag t/m vrijdag toch graag zo veel mogelijk open willen stellen voor sporters, roepen wij je hierbij op om je aan te melden voor een bardienst.

Zo kun je alsnog de bardienst draaien die je wellicht in april/mei/juni hebt gemist en help je jezelf en andere leden weer op weg naar een beetje extra gezelligheid op de club.

Geef je nu op via onderstaande button (of via een e-mail aan voorzitter@svabbenes.nl) om ingepland te worden, waarbij je tevens je voorkeur voor de dag van de week (ma – vrij) door kunt geven.

Vanaf half augustus wordt het reguliere bardienstrooster weer gevolgd, dit hebben jullie eerder dit jaar per e-mail ontvangen.

Geen tennis =/= geen bardienst

Omdat we momenteel op reservering werken, hebben we inzicht in de dagen waarop gespeeld wordt. Via de SVA-reserveringsagenda kun je zelf ook zien welke banen er bezet zijn en op welke avonden er bardienstvrijwilligers aanwezig zullen zijn.

Sta je ingedeeld voor bardienst en zie je op jouw dag om 18:00 uur nog geen reservering ingepland staan voor de rest van de avond? Dan vervalt je bardienst.