Aangescherpte maatregelen van kracht per 29 september

29 september 2020

Per 29 september 2020 heeft het kabinet verscherpte, landelijke maatregelen ingevoerd die tot nader order gelden, maar in elk geval de komende drie weken.

In de nieuwe situatie per 29 september mag er nog wel steeds worden gesport (voetbal: training en competitie; tennis: training, competitie en vrij spelen), maar zijn een aantal zaken gewijzigd.

• Alléén sporters en trainers mogen het sportpark betreden voor een geplande sportactiviteit met inachtneming van de algemene hygiëne- en veiligheidsregels (waaronder 1,5 meter afstand houden). Het sportpark is dus niet meer toegankelijk voor toeschouwers. Ook ouders/verzorgers mogen tijdens een activiteit niet als toeschouwer op het sportpark aanwezig blijven.
  • Aanwezigheid op het sportpark dient zoveel mogelijk beperkt te worden: kom niet eerder dan 10 minuten voor aanvang en vertrek direct na je sportactiviteit naar huis. Blijf dus ook niet onnodig op het parkeerterrein hangen.
  • De kantine is gesloten
  • In verband met hygiënebeperkingen zijn alleen de twee kleedkamers aan de rechterzijde van het clubgebouw (1x heren- + 1x dameskleedkamer) toegankelijk voor het gebruik van de daar aanwezige toiletten.
  • De voetbalkleedkamers zijn tot nader bericht gesloten. Sporters/trainers worden geacht thuis te douchen.
  • Vanwege de sluiting van de kantine is er tot nader bericht geen mogelijkheid tot darts.