LTC Brederode 2 2 - 2 SVA 1 GD Zat

29 October 2016 - 12:00

De 7e en laatste wedstrijd vond plaats in het voor ons hoge noorden. Dit was de laatste kans om van de stevige onderste plaats af te komen. Dus de tactiek: winnen.

De heren hadden te veel last van de zon en maakten te veel onnodige fouten (gaven ze zelf toe), daarom helaas verloren. De dames deden het beter, al moest er wel een 3-setter aan te pas komen. Tussenstand 1-1.

Na de pauze, fris opgeladen voor de laatste wedstrijden van deze najaarscompetitie, gingen de gemengd dubbels de baan op. De eerste gemengd dubbel werd helaas verloren maar de tweede (je raadt het al met een 3 …) gewonnen. Eindstand 2-2.

We gaan eens nadenken over een winteractiviteit als voorbereiding op de voorjaarscompetitie: misschien cursus met: hoe win ik een wedstrijd, hoe voorkom ik een 3-setter. Tips? laat het even weten.