Data klaverjasseizoen 2021-2022 bekend!

Klaverjassen
2 september 2021

Beste leden van de Klaverjasclub & andere belangstellenden,

Het lijkt er op dat we binnenkort weer mogen starten met onze maandelijkse klaverjasavondjes. Ook dit jaar heb ik in samenspraak met enige deelnemers de data voor het speelseizoen 2021/2022 onder voorbehoud als volgt vastgesteld.

We wijken aankomend seizoen een klein beetje af van de reguliere indeling, er zijn nu vijf speelavonden in plaats van zes en de vijf avonden tellen allen mee voor de puntentelling. De avonden om in de agenda te zetten zijn:

• Vrijdag 19 november 2021
  • Vrijdag 10 december 2021
  • Vrijdag 21 januari 2022
  • Vrijdag 18 februari 2022
  • Vrijdag 11 maart 2022

Zoals gewoonlijk is de kantine open vanaf 19:30 uur, klaverjassen begint om 20:00 uur.

AANVANG KLAVERJASSEIZOEN 2021/2022

Vrijdag 19 november hopen wij dus dat het nieuwe klaverjas seizoen aan kan vangen, uiteraard onder voorbehoud dat dit op een veilige manier mogelijk is met de coronapandemie die nu nog heerst.

Wij hopen oprecht dat dit het geval kan zijn en wij zullen u hier zo snel mogelijk over berichten. Dat gaat niet meer per telefoon, dus hierbij het verzoek om hiervoor de website van SVA, de Facebookpagina van SVA of ‘Je bent Abbenesser als…’ of de website Abbenes.net in de gaten te houden. Uiterlijk de woensdag voorafgaand aan de speeldata plaatsen wij hierop een bericht of de klaverjasavond door kan gaan.

Wilt u mee doen met het klaverjas seizoen 2021/2022? Stuur dan een mail naar jjmverdel@gmail.com met uw naam en de data waarop u mee kunt spelen. Superleuk als zich hiervoor ook nieuwe spelers aanmelden! Heeft u geen mail? Een sms of app naar 06-1105 2892 mag ook. Reacties op de berichten op de verschillende pagina’s zullen niet door mij worden gelezen, dus graag alleen op bovenstaande wijze aanmelden!

Wij hopen op een mooi klaverjasseizoen samen, maar doen ook een beroep op uw begrip dat dit alleen mogelijk is als we een veilige avond met elkaar kunnen garanderen.

Vriendelijke groet,

Jessica Verdel