Vleeschhouwerij De Scharrelaer Deutsche Abend

5 juni 2018

Dinsdag was overdag een rustige dag. De bejaarden van Abbenes waren dagje uit… het was meteen te merken in de bezetting op de baan… Vanaf half zeven werden de deelnemers zoals gebruikelijk op dinsdag welkom geheten door Hans und Gretel. Deze keer zelfs Gretel x 2!

Traditiegetrouw werd er af en toe… een schnapsje achterover getikt. Voor de wedstrijd, tijdens de wedstrijd of na de wedstrijd: in Abbenes is alles mogelijk! De wedstrijden verliepen vlekkeloos en het licht kon dus reeds voor 23 uur uit. Dat wil zeggen van de baan. Op het terras werd nog even meegezongen met André Hazes Jr. en anderen. Er is natuurlijk ook weer geknuffeld! Dank aan de voorzitter die vanavond de bardienst voor zijn rekening nam.

Kom gezellig even kijken deze week! Woensdag Spaanse avond en donderdag natuurlijk de Pup Quiz.

Je kan ons ook volgen op Facebook en onze eigen webpagina op deze site. Bijvoorbeeld door de Wij hebben gehoord te lezen of de foto’s te bekijken.