Sportvereniging Abbenes actief met NLdoet!

19 februari 2017

Op vrijdag en zaterdag 10 en 11 maart doet Sportvereniging Abbenes mee aan de grootste vrijwilligersactie van Nederland: NLdoet. Vrijwilligers steken de handen uit de mouwen om verschillende klussen op het verenigingsterrein geklaard te krijgen.

NLdoet 2017
NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken.  Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLdoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn.

Sportvereniging Abbenes heeft haar klussen ook dit jaar aangemeld bij de NLdoet actie. Dit betekent dat de vereniging een financiële bijdrage krijgt voor verf en verfmaterialen voor de klussen die worden uitgevoerd. Wij roepen dan ook alle mensen uit Abbenes en haar omgeving op om deel te nemen aan deze landelijke actie! U helpt de vereniging, u ondersteunt het sociale gevoel in Abbenes en draagt bij aan de samenleving.

VRIJDAG: Grote schoonmaak
Op vrijdag 10 maart steken we de handen uit de mouwen om de serre, keuken en bar van het clubgebouw grondig schoon te maken.  Buiten wachten meubilair van tennisbaan en het terras op een sopje.  Heeft u zin om even een paar uur aan de schoonmaaktornado van SVA mee te doen?

ZATERDAG: Verven en tuinonderhoud
Ook op zaterdag 11 maart hebben we wat belangrijke klussen te klaren. Een aantal onderdelen van onze accommodatie heeft een lik verf nodig en de tuin is toe aan de voorjaarsschoonmaak. Materiaal & gereedschap wordt door de vereniging ter beschikking gesteld maar de helpende handen hopen wij van u als vrijwilliger te krijgen.

Wij klussen op beide dagen van 9 tot 12 uur. Aanmelden kunt u per mail:  secretariaat@svabbenes.nl.

In de 2016 editie van NLdoet waren op 11 en 12 maart 350.000 Nederlanders actief bij meer dan 9.200 klussen, een recordaantal. En dit keer wil het Oranje Fonds nog veel meer mensen op de been krijgen.