Nieuwe shirts SV Abbenes 1

2 december 2017

Vandaag trad het 1e elftal van SV Abbenes aan in nieuwe shirts, verzorgd door de gezamenlijke sponsor DR Staal en Oosterhof Totaalbouw. In de kleedkamers werden de tenues overhandigd aan het team en er werd een mooie teamfoto gemaakt, waarna de shirts in de praktijk kon worden gebruikt door de enthousiaste spelers. Het spel van de heren kreeg direct een positieve impuls door de nieuwe kleding, want de wedstrijd werd met 3-2 gewonnen!

De heren van SV Abbenes 1 zijn de komende jaren weer voorzien van een schitterend tenue, waarmee ze vol trots de club (én de sponsoren) kunnen vertegenwoordigen op de velden!

Namens het team en de vereniging bedanken we beide sponsoren, DR Staal en Oosterhof Totaalbouw, hartelijk voor het voortzetten van hun shirtsponsoring!

DSC_0408 DSC_0413 IMG_4342 IMG_4341